poniedziałek, 23 stycznia 2017

3...2...1... START!!

Cześć kochani! Dawno mnie tu nie było, no ale jakby nie patrząc od założenia to mój pierwszy wpis tutaj. No, ale jak to mówią lepiej późno niż wcale.

Postanowiłam oficjalnie, że nowe wpisy będą się pojawiały regularnie co piątek i czasami w środę. Stwierdziłam, że będzie to dla mnie dobra motywacja, a dla Was moi kochani cała przyjemność mam nadzieję.:) 

Aktualnie mam ferie. Chociaż został mi tylko tydzień tej swawoli, staram się wykorzystać te całe dnie (i noce) jak najlepiej. Skończyłam już "Króla Kruków" Maggie Stiefvater, którego przeczytałam głownie z polecenia tottalbooknerd7, która tak go wychwalała. Skusiłam się i.... a co po "i" dowiecie się w najbliższej recenzji tej powieści. Dajcie znać jak Wam mijają ferie i jakie macie plany. Aktualnie czytam "Miasto Kości" Cassandry Clare i ohh.. JACE<3. [214\507] 

Na dzisiaj to chyba tyle. Życzę Wam miłych i czytelniczych ferii oraz nieprzespanych nocy! Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie:)

Pozdrawiam cieplutko,
/zagubionawwersach

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.