piątek, 7 lipca 2017

3 książki na lato

Hej, hej! Dzisiaj przychodzę do Was z Wielką Trójką, według mnie idealnych książek na okres letniego lenistwa. Zapraszam!




1. "Syrena" Kiera Cass

  Autorka znana przede wszystkim z serii "Selekcja", od której właściwie zainteresowałam się książkową częścią internetu. "Syrena" zabiera nas w podróż po niezwykłym świecie oceanu i pozwala nam przekonać się o nieskończonej mocy Matki Ocean. Ciepło piasku, delikatny szum fal, biegające i śmiejące się dzieci. Zdecydowanie takie uczucia i obrazy przywołuje nam nasza wyobraźnia podczas czytania. Książka nie ma jakiegoś ogromnego potencjału, ale jeśli poszukujecie powieści, którą chcielibyście poczytać na plaży lub nawet w zaciszu domu to zachęcam!


2. "Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton

  Niestety książka ta doszła do mnie dopiero ostatnio, więc nie miałam jeszcze okazji jej przeczytać, ale postanowiłam, że napiszę tutaj czego się po niej spodziewam:) Jeśli ktoś z Was miał już przyjemność ją przeczytać koniecznie napiszcie mi w komentarzu czy chociaż w jakimś stopniu moje przypuszczenia się spełnią. No więc wyobrażam sobie, że podczas czytania będę miała wrażenie jakby każde słowo było jak ziarenko piasku na ogromnej pustyni. Ziarenka łączą się tworząc piękną całość i mam ogromną nadzieję, że powieść będzie mnie zaskakiwała jak i wywoływała u mnie westchnięcia pełne podziwu. Podsumowując oczekuje wiele, czy to się spełni? Przekonam się już niedługo!





3. "Ostatnia piosenka" Nicholas Sparks

  Oh, oh, oh. Tak najchętniej krótko i zwięźle opisałabym "Ostatnią piosenkę". Niestety, zapewne chcielibyście się co nieco o niej dowiedzieć, prawda? Krótko mówiąc opowiada ona o letniej miłości, którą zapewne każdy z nas przeżył lub dopiero przeżyje. Romantyczna, przyjemna i ekscytująca. Myślę, że te trzy słowa idealnie by tą powieść opisały (oprócz "oh,oh,oh" oczywiście).





  Mam nadzieję, że post Wam się spodobał:) Jeśli czytaliście lub macie zamiar którąś z tych książek dajcie znać w komentarzach. Będzie mi bardzo miło<3

Do zaczytania!<3
/zagubionawwersach








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.